صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

۱۶ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

تلاوتی که این هفته خانم شدا منتشر کرد، یکی از تلاوت‌های دهۀ 60 استاد عبدالباسط هست که بسیار زیبا و شنیدنیه.




به ادامه مطلب بروید
۱۴ نظر ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۳:۰۸

شب گذشته یک تلاوت از سری تلاوت‌های ابوظبی توسط آقای محمد عبدالهادی منتشر شد که نسخه‌ای با کیفیت‌تر از اون رو در این پست تقدیم شما دوستان گلم می‌کنم.




به ادامه مطلب بروید
۹ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۴:۳۵

محمدرضا فضلی: تلاوتی بسیار بد کیفیت و با نویز شدید از سور مبارکه نور آیات شریفه 35-45 ، بلد و نصر دارم که اصلاً قابل استماع نیست. در صورت امکان فایل باکیفیت این تلاوت رو در وبلاگتون قرار بدین تا ازش بهرمند بشیم.

عبدالباسط رمضانی: اگه امکانش هست تلاوت سوره رعد در مسجد حضرت حسین رو بذارید.

عبدالباسط رمضانی: لطفا تلاوت احزاب و حاقه رو در وبلاگتون بذارید.

علی عابدی: تلاوت مجلسی بسیار زیبای استاد عبدالباسط ازسوره مبارکه آل عمران آیات133تا 146را اگر با کیفیتی مناسب در دسترس دارید لطفا در وبلاگ قرار دهید.

مجید: در صورت امکان تلاوت استودیوئی انشقاق (قبل از سوره انشقاق ظاهرا یکی از سوره‌های کوچک را تلاوت کرده که دقیقا خاطرم نیست) و تلاوت مائده انفطار که احتمالا در دهه 60 میلادی اجرا شده را در وبلاگ قرار دهید

مهدی: تلاوت‌های استدیویی جوانی عبدالباسط رو که در آرشیوتون هست بیشتر بگذارید. یک تلاوت از سوره طه آیات 1 تا 82 در دوران کودکی شنیدم دیگه نتونستم به اون کیفیت این تلاوت رو بشنوم.

محمد عقیلی: درخواست تلاوت دارم از سوره مریم ... مکان : کشور مغرب ... آیه کن فیکون رو بصورت سکت میخونه کن رو میگه بعد میگه فیکون ... عالی میخونه من ندارمش اگه دارین بذارین.

 


به ادامه مطلب بروید

۱۰ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۳:۰۳

بخش پایانی یک تلاوت مفقود از سال‌های جوانی استاد عبدالباسط که با خودش سؤال‌های بسیاری به همراه داره!!




به ادامه مطلب بروید
۱۰ نظر ۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۲:۱۹

هر چه به سالگرد درگذشت استاد عبدالباسط نزدیک می‌شیم، انتشار تلاوت‌های نادر از اون استاد فقید روند تندتری به خودش گرفته و امروز شاهد انتشار تلاوت‌های جدید دیگری بودیم.




به ادامه مطلب بروید
۸ نظر ۲۵ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۳

ساعاتی پیش در سایت مزامیر، تلاوتی شامل آیاتی از سوره مبارکه بقره منتشر شد که اون رو برای این پست آماده کردم و به همراه فایل صوتی تلاوت تصویری سوره ابراهیم که پنج‌شنبه گذشته منتشر شد تقدیم شما عزیزان می‌کنم.




به ادامه مطلب بروید
۷ نظر ۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۳:۵۰
مهدی: دنبال تلاوت استودیویی از اول سوره حجر هستم که در دهه 50 انجام شده. اگر براتون مقدور بود لطف کنید و در این محفل پرخاطره قرار بدهید.

در حالی که چند روزی بود تلاوت مورد نظر این برادر عزیز رو آماده کرده بودم و تصمیم داشتم به زودی اون رو به همراه دیگر تلاوت‌های استودیویی سوره حجر در یک پست بگذارم، دوباره خانم شدا تلاوت جدیدی از استاد عبدالباسط منتشر کرد که بهتر دیدم همه اینا رو در قالب یک پست تقدیم شما دوستان گران‌قدرم کنم.



به ادامه مطلب بروید
۱۲ نظر ۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۲:۴۹

ساعاتی پیش، خانم شدا الفواح تلاوت دیگری رو از استاد عبدالباسط برای اولین‌بار منتشر کردند که بدون تردید شنیدن اون، مخصوصاً در این شب جمعۀ پیش رو، احساسی زیبا به شنونده می‌بخشه.




به ادامه مطلب بروید
۸ نظر ۲۱ آبان ۹۴ ، ۰۳:۵۷

یکی از تلاوت‌هایی که تا به حال به دلیل فقدان نسخۀ باکیفیت، کاملاً مهجور مونده بود، تلاوت «انبیاء، مؤمنون» بود که خوشبختانه دیشب نسخه اصلی اون منتشر شد.




به ادامه مطلب بروید
۲ نظر ۲۱ آبان ۹۴ ، ۰۳:۰۱

شب گذشته نسخه با کیفیتی از تلاوتی که حدود سه ماه پیش بود به درخواست برادر عزیزم جناب آقای رمضانی در این پست قرار داده بودم منتشر شد.




به ادامه مطلب بروید
۶ نظر ۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۴

محمدرضا فضلی: تقاضای دو تلاوت زیبا از استاد عبدالباسط رو دارم. اولیش تلاوت دلنشینی از سوره مبارکه نجم آیات شریفه 31 تا آخر و قمر آیات شریفه 1 تا 17 و تلاوت دوم هم مربوط به سوره مبارکه الرحمن آیات شریفه 1 تا 60 میشه که ظاهراً مربوط به سال‌های جوانی استاد مرحوم هست.




به ادامه مطلب بروید
۲ نظر ۱۷ آبان ۹۴ ، ۰۳:۲۸

این هفته هم خانم شدا الفواح، تلاوت دیگری از استاد عبدالباسط برای اولین‌بار منتشر کردند که اون رو با کیفیتی بهتر از فایل منتشر شده، در این پست تقدیم شما عزیزان می‌کنم.




به ادامه مطلب بروید
۱ نظر ۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۷

بدون تردید تلاوت‌های استاد عبدالباسط که ازشون نسخۀ تصویری وجود داره، برای بسیاری از ما خاطره‌انگیز هستند و به اونها علاقۀ خاصی داریم. در این پست، نسخۀ اصلی و باکیفیت یکی از این تلاوت‌ها رو تقدیمتون می‌کنم.




به ادامه مطلب بروید
۱ نظر ۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۶

شب گذشته خانم شدا باز هم تلاوت جدیدی از استاد عبدالباسط منتشر کرد که نسخۀ باکیفیت‌تری از اون رو در این پست تقدیم شما دوستان عزیزم می‌کنم.




به ادامه مطلب بروید
۱ نظر ۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۱

اصغر: بنده چند سال پیش یک تلاوت از استاد عبدالباسط شنیدم که سوره‌های نازعات و عبس (و احتمالا نبا هم بود) را تلاوت می‌کردند و مجلسی هم بود و همراه با تشویق حضار. لطفا در صورت امکان برای دانلود بذارید.



به ادامه مطلب بروید
۴ نظر ۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۶
سید رضا محمدی: 1. تلاوتی با کیفیت که در 1958 انجام شده بوده می‌خوام.
                               2. تلاوت سوره انفال که استاد در جوانی اجرا کردند رو بذارین، دهه پنجاه اگه باشه.
عبدالباسط رمضانی: تلاوت سوره آل عمران مسجد الاقصی 1956 رو در وبلاگ بذارید.



به ادامه مطلب بروید
۵ نظر ۰۴ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۶