صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

در این پست، تلاوتی که روز گذشته از استاد عبدالباسط منتشر شد رو تقدیم شما دوستان عزیزم می‌کنم.




به ادامه مطلب بروید
۵ نظر ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۳۷

مهدی: تلاوت استدیویی 68 تا 100 سوره یوسف (ع) رو در سایت قرار بدین.

عرشیا: درخواست قرآنی با صدای استاد عبدالباسط از آیه ولما دخلوا من حیث امرهم .... تا انه هو العزیز الحکیم داشتم.


 
به ادامه مطلب بروید

۶ نظر ۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۱

دیشب یکی از شاهکارهای جوانی استاد عبدالباسط در سایت مزامیر منتشر شد.




به ادامه مطلب بروید
۹ نظر ۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۴

ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) و امام حسن مجتبی (علیه السلام)، تلاوت‌هایی از استاد عبدالباسط شامل آیاتی در وصف نبی اکرم (صلوات الله و سلامه علیه و آله) تقدیم شما می‌کنم.




به ادامه مطلب بروید
۲ نظر ۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۱

محمود مهدوی: آیا نسخه خوب و کاملی از تلاوت سوره قصص سوهاج مصر دارید که تو وبلاگ بذارید؟

 مهدی: اگر برایتان مقدور است نسخه دیگری از تلاوت سوره هود که باز هم در امارات و احتمالا در ابوظبی انجام شده را منتشر کنید.




به ادامه مطلب بروید

۵ نظر ۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۵

در بعد از ظهر و شامگاه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال استاد مرحوم عبدالباسط عبدالصمد، دو تلاوت جدید دیگر و نسخۀ کامل یکی از تلاوت‌های تازه منتشر شده از اون استاد فقید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.




به ادامه مطلب بروید
۱۱ نظر ۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۰

با گرامی‌داشت یاد و نام استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد در بیست و هفتمین سالگرد آن ستاره بی‌مانند و درخشان آسمان تابناک کلام وحی، سه تلاوت جدید دیگر رو که به همین مناسب منتشر شده به شما عزیزان تقدیم می‌کنم.




به ادامه مطلب بروید
۵ نظر ۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۸

بامداد امروز آقای حسام عصفور تلاوتی رو از استاد عبدالباسط برای اولین‌بار منتشر کرد که این تلاوت رو به همراه تصاویری جدید از استاد تقدیم شما عزیزان می‌کنم.




به ادامه مطلب بروید
۷ نظر ۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۳

مهدی: درخواست تلاوتی از استاد دارم مشتمل بر آیات 23 تا 38 سوره اسراء که استدیوییه و مدت اون ده دقیقس و از شاهکارهای روح نواز جوونیشونه.

محمدرضا فضلی: خیلی وقت پیش در یک مجلس ترحیم تلاوتی از سوره مبارکه ابراهیم با صدای استادعبدالباسط شنیدم که از آیات ابتدایی شروع کرده بوده و در آیه شریفه 27 در حالی که در گام بالا بوده، ضمن اینکه بخش نهایی این آیه شریفه رو «وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ» جهت فرود دوباره تکرار کردند، به تلاوت پایان دادند. فکر میکنم زمان تقریبی این تلاوت نزدیک به نیم ساعت باشه. از استماعش لذت وافری بردم و بعدها هرچه تلاش کردم نتونستم پیداش کنم. الان یه دفعه یاد اون تلاوت زیبا و آرشیو باارزش شما افتادم و خواستم خواهش کنم اگه این تلاوت رو موجود دارید در وبلاگ قرار بدین تا هم بنده حقیر و هم دوستان ازش بهرمند بشیم.

محمود مهدوی: اگر تلاوت استودیویی سوره های قصص، غاشیه، فجر را دارید لطفا در وبلاگ بذارید. همچنین دو تلاوت کوتاه 5 دقیقه ای از آیات وسطی سوره نمل که در رادیو دمشق اجرا شده و من سالهای پیش از رادیو ایران شنیدم و دیگر هرگز پخش نشد.

عبدالباسط رمضانی: لطفا تلاوت ابراهیم قدر در مسجد حضرت حسین (رضی الله عنه) رو در وبلاگتون بذارید.


 

به ادامه مطلب بروید

۱۳ نظر ۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۹

در آستانه سالروز وفات استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد، نسخه اصلی دو تلاوت زیبا و ماندگار این استاد فقید منتشر شد.




به ادامه مطلب بروید
۹ نظر ۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۳