صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

تلاوت تازه منتشر شده: آل عمران

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

در هفتۀ گذشته، تلاوتی از سوره آل عمران به عنوان یک تلاوت نادر منتشر شد که به واقع این‌طور نبود و اون تلاوت سال گذشته منتشر شده بود. اما به دنبال اون، تلاوت دیگری از این سوره مبارکه منتشر شد که برخلاف اون، یک تلاوت جدید بود و برای اولین‌بار بود که در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گرفت.



این تلاوت، از سری تلاوت‌های پرشمار استاد عبدالباسط در سفرهای سال‌های میانی دهۀ 1960 میلادی به کشور کویت و به احتمال فراوان،‌ سال 1966 هست. نکتۀ جالب دربارۀ این تلاوت اینه که کمتر شنیدیم استاد، تلاوت‌های سوره آل عمران رو از آیۀ 26 شروع کنه که در این تلاوت، شاهد این مسئله هستیم.
نسخه‌ای که تقدیمتون می‌شه، نسخۀ تقویت شده‌ای به لحاظ کیفیت، نسبت به نسخۀ منتشر شده‌ست؛ یعنی طبق روال همیشگی وبلاگ، کیفیت این تلاوت هم تا حد امکان بالاتر رفته و اشکالات اون تا جایی که ممکن بود برطرف شده که امیدوارم بشنوید و لذت ببرید.

 

آل عمران 26 - 47 ـ کویت، 1966 ـ مدت: 29 دقیقه


هزینه دانلود: صلوات و قرائت فاتحه برای مادرم و همه مؤمنین و مؤمنات


نظرات  (۳)

۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۴۳ محمّدرضا فضلی
جناب آقای قنبری، برادر بزرگوار سلامٌ علیکم؛
امیدوارم در روزهای پایانی سال جاری سرحال و شاد باشی. خدا خیرت بده برادر مارو که همچنان مسرور میکنی. سورپرایز عالی بود. آیاتی که تا به حال از استاد فقید نشنیده بودم. منظورم آیات 26 تا 32 این سوره مبارکه است. حقیر معمولاً تلاوتهای جدید الإنتشار رو چند بار گوش میکنم و توفیق شده از دیروز تا به حال با توجّه به مشغله های متعدّد آخر سال، دو بار به این تلاوت زیبا و تأثیر گذار گوش بدم و لذّت شایانی بردم. ثواب استماع این تلاوت رو تقدیم به روح ملکوتی والده ارجمند شما و همچنین حضرت استاد عبدالباسط محمّد عبدالصّمد میکنم. برای شما هم از درگاه حق آرزوی توفیقات روزافزون دارم.
وَ مِنَ اللهِ التّوفیق.
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از الطاف بی‌شائبه جنابعالی
در پناه حق محفوظ باشید
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۶ سید رضا محمدی
با سلام خدمت اقای قنبری وقت بخیر هرچند که از شما دلخورم ولی جز تشکر هیچی ندارم ودست شما درد نکنه -ویه سوال در سایت مزامیر تلاوت از سوره حجرات بسال 1954 از استاد عبدالباسط گذاشته اند ومن نتونستم دانلود کنم واگه زحمتی نیست ببینید چقدر صحت داره واگه امکانش بود در سایت بگذارید ممنون 
پاسخ:
سلام
دلخوری چرا آقا سید؟!! مگه چی شده؟؟؟؟!!!!

درباره سؤالتون هم باید عرض کنم که تلاوت جدید و نادری نیست و همون تلاوت سوره حجرات در مسجدالاقصی 1956 هست که چند ماه پیش به نام عراق منتشر شد و بنده در همین وبلاگ تقدیمتون کردم.

فقط خوشحال می‌شم دلیل دلخوری‌تون رو هم بدونم.
سلام برادر قنبری لطفا برای ارسال قطعه تلاوت در خواستی اینجانب از سوره مبارکه بقره آیه 31 ایمیلتون را برای بفرستید. ممنون
پاسخ:
فایلتون دریافت شد و متوجه شدم منظورتون کدوم تلاوته. به روی چشم؛ کمی فرصت بدید ان‌شاءالله تقدیمتون می‌کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی