صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

تلاوت درخواستی: انبیاء، قصارالسور

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ق.ظ

برادران عزیزم آقایان محمدی و رمضانی درخواست تلاوت زیبا و جاودانۀ «انبیاء، قصارالسور» رو داشتند که این تلاوت شاهکار استاد عبدالباسط رو در این پست تقدیم شما خوبان می‌کنم.


تک نسخۀ موجود از این تلاوت، به شکل‌های مختلف در دسترس قرار داره؛ بعضی‌ها به اون اکو دادند، بعضی‌ها علاوه بر اکو دادن به صدا، صداهای محیط و حضار در مجلس رو به حداقل رسوندند و بعضی‌ها هم تا تونستند تو سر کیفیت زدند و اون را خواسته یا ناخواسته کاهش دادند. اما دوستان عزیزم درخواست نسخۀ باکیفیت این تلاوت رو داشتند و بنده در اجابت امرشون، بهترین نسخۀ موجود ـ البته به نظر خودم ـ رو تقدیم می‌کنم، ان‌شاءالله راضی باشید.

مقطعی از تلاوت

انبیاء 101 -  آخر، شمس، ضحى، انشراح 1 - 4 ـ  مصر، اسکندریه، 1952 ـ مدت: 28 دقیقه

هزینه دانلود: صلوات و قرائت فاتحه برای مادر این بنده حقیر


نظرات  (۲)

خیلی تشکر میکنم ممنون

اینکه دانلود نمی شه خرابه لطفا جواب بدید

پاسخ:
تست کردم، مشکلی نداشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی