صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

در ساعات پایانی شب گذشته، تلاوتی نادر از استاد عبدالباسط منتشر شد که بر خودم لازم دونستم به سرعت اون رو آماده و به دوست‌داران استاد تقدیم کنم.


این تلاوت رو خانم شدا الفواح منتشر کردند که به گفتۀ ایشون، اون رو یکی از علاقه‌مندان به استاد از ترکیه در اختیارشون گذاشته.
خانم شدا عنوان کردند که این تلاوت در سفر سال 1956 استاد عبدالباسط به عراق انجام شده، اما فضای محفل و صدای جمهور، شباهت زیادی به محافل مسجد الاقصی داره که همگی به اشتباه به عراق منتسب شدند و به احتمال فراوان، این تلاوت هم از سری تلاوت‌های استاد در مسجد الاقصی هست که از این انتسابِ اشتباه مصون نمونده.
نکتۀ تأسف‌بار دربارۀ این تلاوت، ناقص بودن نسخۀ منتشر شده‌ست. این تلاوت، برعکس سایر تلاوت‌های مسجدالاقصی و حتی عراق، بیشتر از نیم‌ساعته و شاید استاد سوره حجرات رو کامل تلاوت کرده و حتی بعد از اون هم سورۀ دیگری رو؛ اما متأسفانه نسخۀ منتشر شده در بیست و نهمین دقیقه تموم می‌شه و فقط تا آخر آیۀ 11 سوره حجرات در فایل موجود هست.
با این همه، انتشار همین فایل ناقص هم جای بسی خوشحالیه و باید اون رو غنیمت بشمریم. به امید انتشار نوادر بیشتری از استاد بزرگمون...

مقطعی از این تلاوت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حجرات 1 - 11 ـ مسجد الاقصی، 1956 ـ مدت: 29 دقیقه

هزینۀ دانلود: صلوات و قرائت فاتحه برای مادر این بندۀ حقیر


نظرات  (۱)

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۳ سیدمهدی سلیم بهرامی
سلام ان شاءالله خدا مادر شما را رحمت کنه  دستتون درد نکنه
پاسخ:
سلام
ممنون از بذل محبتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی