صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

تلاوت تازه منتشر شده: سوره حشر

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ق.ظ

باز هم یه تلاوت جدید و باز هم از خانم شدا؛ این‌بار هم از تلاوت‌های محفلی پاکستان.




این تلاوت، مثل تلاوت سوره شوری که چند ماه پیش منتشر شد و گفته شد که در پاکستان و در سال 1962 اجرا شده، به احتمال خیلی زیاد در یک محفل خصوصی اجرا شده.
هرچند نسخۀ منتشر شده از این تلاوت، کیفیت عالی‌ای نداره، ولی خوشبختانه بدون اکو هست و مثل تلاوت سوره شوری، اون اکوی زیاد و آزاردهنده رو بهش اضافه نکردند.
نسخه‌ای که در این‌جا تقدیم شما دوستان عزیزم می‌کنم، نسخۀ تر و تمیزتری نسبت به نسخۀ منتشر شده‌ست، هرچند این چیزها سلیقه‌ایه و هر کس یه چیزی رو می‌پسنده.
در پایان ازتون می‌خوام در این ایام، دوستان خودتون رو از دعای خیر محروم نکنید.

حشر 18 - آخر ـ پاکستان، 1967 ـ مدت: 9 دقیقه

هزینه دانلود: صلوات و قرائت فاتحه برای مادر این بندۀ حقیر

نظرات  (۴)

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۷ عبدالباسط
سلام
تشکر دوست عزیز تلاوتهای جدید الانتشار رو زود میذارید
پاسخ:
سلام
من هم از همراهی صمیمانه و همیشگی شما ممنونم.
سلام بر علی آقا و تشکر بابت تلاش شما....
یه سئوال! به نظر شما اینجا چی نوشته شده؟
http://i59.tinypic.com/inwfoz.jpg
پاسخ:
سلام
اختیار دارید.
راستش تا الان که نفهمیدم، اما دارم سعی خودم رو می‌کنم بفهمم. خودتون می‌دونید؟
نه من هم نفهمیدم. کسان دیگه ای هم که اینو به من دادن نفهمیدن.... نمیدونم درست و کامله یا این که به خاطر عکس، کم و کسری چیزی داره. یعنی تغییرش دادن... نمیدونم... به هر حال چون بینندگان وبلاگ شما زیاد هستن گفتم بقیه هم ببین بلکه رازش روشن شه
بیخیال اخوی.... :)
۲۹ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۴ صادق اتحادی
با سلام خدمت عزیزان جوابش اینه( من اعتز بغیر الله ذل)
پاسخ:
سلام علیکم
بسیار ممنونم آقا صادق عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی