صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

تلاوت‌های درخواستی: نبأ، نازعات، عبس، تکویر

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶ ق.ظ


اصغر: بنده چند سال پیش یک تلاوت از استاد عبدالباسط شنیدم که سوره‌های نازعات و عبس (و احتمالا نبا هم بود) را تلاوت می‌کردند و مجلسی هم بود و همراه با تشویق حضار. لطفا در صورت امکان برای دانلود بذارید.



تلاوت مد نظر این برادر عزیزمون در واقع دو تلاوته که البته بعضی‌ها اونها رو ترکیب کردند و به صورت یک تلاوت درآوردند. دلیلش هم شباهت اونها و اجرای پشت سر هم این دو تلاوت هست. در واقع یه جورایی این دو تلاوت، دوقلو محسوب می‌شن. استاد عبدالباسط این تلاوت‌ها رو در استودیو موریفون و در حضور کارکنان این شرکت انجام دادند و شاید بسیاری از شما دوستان، اونها رو قبلاً شنیده باشید. سال اجرای تلاوت‌ها هم، 1981 و 1984 گفته شده که به نظر می‌رسه تاریخ دوم درست باشه.
در این پست سعی کردم بهترین نسخه‌های منتشر شده از این تلاوت‌ها رو البته با تنظیماتی که روشون انجام دادم تا ایرادهاشون برطرف بشه قرار بدم که امیدوارم اصغرآقای بزرگوار و سایر دوستان، از شنیدن این تلاوت‌ها بهرۀ کافی رو ببرند.



نظرات  (۴)

۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۱ محمّدرضا فضلی
ضمن عرض سلام خدمت علی آقای عزیز و تمامی مخاطبان وبلاگ صوت داوود، سپاسگذارم از اینکه دو تلاوت زیبای استاد رو جهت دانلود و استماع در اختیار دوستانتون قرار دادین. همچنین از حُسن انتخاب اضغر آقا هم ممنونم. خصوصاً در تلاوت سوره مبارکه عبس که استاد بصورت مقاطع کوتاه تلاوت نمودند و زیبایی گوشنواز و جلوه ای خاص به این تلاوت داده. انشاء الله در پناه حق باشید.
پاسخ:
ممنون از لطف و محبت شما جناب فضلی عزیز
جزاک الله خیرا
با سلام و تشکر در صورت امکان تلاوتهای دیگر استاد از این سه سوره را بذارید.
پاسخ:
سلام
قبلاً دو تلاوت استودیویی «عبس، تکویر» از استاد توی وبلاگ گذاشتم. ان‌شاءالله مابقی هم به مرور در وبلاگ قرار می‌گیره.
۰۸ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۹ عبدالباسط
خیلی تشکر
سلام.خواهر عزیز ما،شدا الفواح امروز تلاوت جدیدی از استاد عبدالباسط عبدالصمد منتشر کردند و آقای عبوسی در وبلاگشان این تلاوت را بارگذاری نمودند ک از ایشان تشکر فراوان می شود.

امیدوارم همان طور ک خواهر شدا موجبات خوشحالی شما عزیزان را فراهم نموده است،خواهر یا برادری هم موجبات خوشحالی ما را فراهم آورد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی