صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

بدون تردید تلاوت‌های استاد عبدالباسط که ازشون نسخۀ تصویری وجود داره، برای بسیاری از ما خاطره‌انگیز هستند و به اونها علاقۀ خاصی داریم. در این پست، نسخۀ اصلی و باکیفیت یکی از این تلاوت‌ها رو تقدیمتون می‌کنم.



تلاوت‌های استاد عبدالباسط در پاکستان در دهۀ هشتاد میلادی، شاید به این دلیل که نسخۀ ویدئویی اونها رو سال‌هاست دیدیم و با فریم به فریمشون آشنا هستیم، برای ما خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی هستند. یکی از این تلاوت‌ها، تلاوت زیبای «واقعه، ضحی، انشراح» هست که نسخۀ ویدئویی اون رو همه دیدیم. اما کیفیت صدای نسخۀ ویدئویی این تلاوت، اون‌طور که باید، عالی نیست و فایل‌های صوتی‌ این تلاوت ماندگار هم اکثراً کیفیت متوسطی دارند. در این پست، نسخۀ اصلی این تلاوت رو با کیفیتی مثال‌زدنی تقدیم حضور شما دوستان خوبم می‌کنم، ان‌شاءالله که از شنیدن اون لذت ببرید.
یک نکته رو هم یادآوری کنم که دربارۀ زمان اجرای این تلاوت و همچنین سایر تلاوت‌های استاد در پاکستان، سال‌های 1984 و 1987 ذکر شده که شاید 1984 درست‌تر باشه.

هزینه دانلود: صلوات و قرائت فاتحه برای مادر این بنده حقیر و همه مؤمنین و مؤمنات

نظرات  (۱)

سلام و خسته نباشید خدمت شما

ممنون ازین تلاوت زیبا و روح انگیز/ خواهشمندم فایل تصویری این تلاوت رو هم بزارید/تلاوت به این روحانیت نسخه تصویری اش خالی از لطف نیست

سپاس وافر
پاسخ:
سلام خدمت شما خواهر گرامی
فایل تصویری این تلاوت رو می‌تونید از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود نسخه تصویری تلاوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی