صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

تلاوت تازه منتشر شده: سوره نور

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ق.ظ

در این پست، تلاوتی که روز گذشته از استاد عبدالباسط منتشر شد رو تقدیم شما دوستان عزیزم می‌کنم.




این تلاوت در روز میلاد رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) در مسجد شافعی اجرا شده. البته به زمان اجرای تلاوت اشاره‌ای نشده، اما به نظر می‌رسه مربوط به اواخر دهۀ هفتاد میلادی به بعد انجام شده باشه.


هزینه دانلود: صلوات و قرائت فاتحه برای مادرم و همه مؤمنین و مؤمنات

نظرات  (۵)

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۵ عبدالباسط
سلام خیلی تشکر
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۴ سیدرضامحمدی
باسلام خدمت داداش گلم، ممنون از لطف بی کران شما، در شب عزیز از خداوند متعال خواستارم که روح مادر گرامی شما غرین  رحمت الهی باشه، یه حمد وسوره نثار روح والده گرامی،یه سوال غیر عبدالباسطی، از شیخ معمر زین العابدین خبر داری؟ زنده است یا فوت شده، در کل بیوگرافی شو میخوام
پاسخ:
سلام آقا سید عزیز
ممنون اخوی، خداوند به شما اجر اخروی عطا کنه، ان شاء الله
چند ماه پیش بنده هم کنجکاو شدم دربارۀ این استاد اندونزیایی اطلاعات بیشتری پیدا کنم، ولی موفق نشدم. ولی خبری هم مبنی بر درگذشتت ندیدم و به احتمال فراوان ایشون الان زنده باشه.
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۱ سیدرضامحمدی
آقای قنبری یه سوال میخوام بپرسم امیدوارم ناراحت نباشین، مادر شما چند سال به رحمت ایزدی رفتن، تاریخ دقیق شو میخوام،، خواهشن جوابمو واضح بدین چون لازم دارم منتظرم
پاسخ:
خواهش می‌کنم.
مادر بنده بیش از 10 سال پیش به دیدار حق شتافت؛ یعنی در تاریخ بیستم تیرماه 1384
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۲ محمد عقیلی از قشم
سلام علیکم خدمت شما و طرفداران استاد عبدالباسط . خسته نباشید ، ممنون از تلاوت های زیبایی که در دسترس ما قرار دادید جزاکم الله خیر .
درخواست تلاوتی دارم از استاد عبدالباسط که نمیدونم آیا این تلاوت پخش شده و موجود هست یا نه ، این تلاوت در امارات و در شهر ابوظبی و در مسجد سعد بن ابی وقاص در شب 27 رمضان بوده از اواخر سوره حشر و بعد تکویر ، طارق و قدر که پدرم هم اونجا حضور داشته و خیلی ازش تعریف میکنه اگه پیدا شد ممنون میشم بذارید
تشکر فراوان از زحمات شما 
پاسخ:
سلام
متأسفانه تلاوتی که ازش صحبت کردید در آرشیو بنده و سایر دوستان قرار نداره؛ اما تلاوت‌های ابوظبی اکثراً ضبط رادیویی شدند. بنابراین می‌شه به پیدا شدنش امیدوار بود. البته اگر جنابعالی بتونید از طریق افرادی که به امارات رفت و آمد دارند و براشون امکان داره که به مراکز اسلامی اون کشور به‌ویژه شهر ابوظبی سر بزنند پی‌گیر یافتن این تلاوت باشید، شاید به نتیجه‌ای برسید. در این صورت ما رو هم بی‌خبر نگذارید.
درود فراوان خدمت جناب قنبری عزیز. 5 دی=26 دسامبر، مستحضر هستید ک سی و هفتمین سالگرد وفات قاری اول مصر،شیخ مصطفی اسماعیل رحمة الله علیه می باشد.

از شما و مخاطبانتان دعوت می نمایم تا در روز موعود از وبلاگ: quran-telavat.blog.ir بازدید فرمایید.

در این وبلاگ ب صورت کاملا تخصصی ب تحلیل فنّی تلاوت های ایشان پرداخته می گردد.

راستی وبلاگ اکبرالقراء را نیز حتما آنروز بازدید نمایید. سپاس فراوان
پاسخ:
سلام
ان شاء الله که اون وبلاگ وزین به فعالیت خودش ادامه بده. چشم حتماً سر می‌زنم. دربارۀ وبلاگ اکبر القراء هم بگم که امکان نداره پست‌هایی که آقا مصطفی می‌ذارن رو از دست بدم. حداقلش اینه که خودِ بیان، خبرم می‌کنه و اگر آنلاین باشم، جزو اولین بینندگانِ اون مطالب هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی