صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

تلاوت تازه منتشر شده: نــور

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ق.ظ

بعد از انتشار تلاوت «حشر، بلد، قدر»، تلاوتی مشابه شامل آیاتی از سوره نور هم منتشر شد که اون رو در این پست تقدیم شما عزیزان می‌کنم.



ظاهراً دیگه باید کم‌کم بپذیریم که این تلاوت‌ها در پاکستان و در محافلی خصوصی اجرا شدند؛ مخصوصاً این تلاوت که استاد در انتهای اون، «الفاتحه» می‌گه و از اون‌جا که این عبارت، مخصوص تلاوت‌های محفلیه، به نظر می‌رسه که توثیق ذکر شده برای این دسته از تلاوت‌ها صحیح باشه. البته در این تلاوت، به‌جز سرفه‌های مکرر، گهگاه صدای تشویق‌های چند نفر هم به گوش می‌رسه که البته در بعضی تلاوت‌های قبلی هم این‌چنین بود.

نسخۀ منتشر شده از این تلاوت، به‌جز اکوی زیادی که متأسفانه روی همۀ این تلاوت‌ها هست، یه اشکال عمده داشت و اون هم ولوم صدای بسیار بالای اون بود، به طوری که برای شنیدن، باید صدا رو تا جایی که ممکن بود کم می‌کردیم. این مشکل رو سعی کردم تا حد امکان برطرف کنم تا نسخه‌ای تقدیم شما عزیزان بشه که میزان صدایی معقول و نسبتاً مطلوب داشته باشه؛ ان‌شاءالله که مورد رضایتتون قرار بگیره.


نور 35 - 45 ـ پاکستان، 1967 ـ مدت: 23 دقیقه


هزینه دانلود: صلوات و قرائت فاتحه برای مادرم و همۀ مؤمنین و مؤمنات

نظرات  (۴)

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۱ محمّدرضا فضلی
آقای قنبری عزیز ضمن عرض سلام و تحیّات، بسیار سپاسگذار و ممنونم. زحمت زیادی میکشی. خدا اجرت بده برادر.
با دقّت زیاد در این تلاوت، میشه به این اطمینان رسید که توثیقاتی که شما درباره ی این دسته از تلاوتها بیان میکنید به حقیقت خیلی نزدیکه. بابت این دقّت نظر هم بهتون تبریک میگم. نظراتتون کاملاً قابل اطمینانه. همچنین این تلاوت هم مانند بسیاری از تلاوتهای اجرا در پاکستان جناب استاد فوق العاده زیباست.
ضمن عرض خسته نباشید، برای والده ی مکرّمه شما آرزوی علوّ درجات دارم.
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۲۱ عباس جاردله
احسنتم خدا اجرتون بده که تلاوتها را بابهترین ها دراختیار میگذارید وحسن وسلیقه بسیار دارید این تلاوت چندماه پیش به همراه یک ویدیو استاد درپاکستان منتشر شد٬وهمونطور که خودتون گفتید تلاوت اکوی بالایی داشتید وجز زیباترین تلاوتهای استاد هستش وعجیبه تلاوت درسال ۱۹۶۵ تصویری موجده اما ۱۹۶۶یا ۶۷موجود نیس .امید انکه روزی هم شاید تصویری این تلاوت را ببینیم.
و فاتحه وصلوات برای والده محترم شما 
زیاده روی در اکو دادن به یه تلاوت مثل اضافه کردن شکر به یه عسل هست!  نشونش هم اینه که صدای سرفه حضار به همون اندازه صدای قاری اکو داره!!
پاسخ:
بله، متأسفانه همین‌طوره!
سلام
خیلی تشکر
خیلی خوشحالم از اینکه تلاوت کامل این تلاوت منتشر شده
اللهم صلی علی محمد و آل محمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی