صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

ولادت فرخنده و سراسر سعادت پیامبر رحمت، حضر محمد مصطفی (صلوات الله و سلامه علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) رو خدمت شما سروران گرامی و دوستان عزیزم تبریک عرض می‌کنم.
بسیار تلاش کردم که پیش از فرارسیدن این روز مبارک، تلاوت‌های این پست رو تقدیم حضورتون کنم، اما توفیق حاصل نشد و در واقع به دلایل نامعلومی به سرور وبلاگ دسترسی نداشتم و نمی‌تونستم پست جدید بگذارم. به همین دلیل می‌شه گفت شاید قسمت این بود که در این ساعات در خدمتتون باشم.

 


ابتدا ابتهال زیبای استاد عبدالباسط که صلوات بر نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) هست رو با کیفیت عالی و بدون اکو که چندی پیش منتشر شد تقدیمتون می‌کنم تا ان‌شاءالله در ادامه، به تلاوت‌های ویژۀ این پست بپردازیم:

 

ابتهال استاد عبدالباسط : صلوات بر پیامبر اکرم (ص)

۱۰ نظر ۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۰:۰۹

بیست و هشت سال پس از رحلت اسطوره کبیر و ستاره پرفروغ عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد، شاهد انتشار نسخه‌ای کم‌نظیر از تلاوت مافوق شاهکار و میراث ماندگارش، یعنی تلاوت «مریم، تکویر» در مسجد جامع اموی در سال 1958 هستیم.



به ادامه مطلب بروید

۲۵ نظر ۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۱:۵۳