صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود


یکی از تلاوت‌هایی که عموم دوست‌داران استاد عبدالباسط به خاطر کیفیت فوق‌العاده پایین اون، رغبت چندانی به شنیدن مکررش نداشتند، تلاوت سوره فصلت در مسجد شافعی بود که تا به حال به صورت ناقص و با کیفیتی بسیار بد در دسترس همه قرار داشت.



در نسخه قبلی این تلاوت، علاوه بر حذف انتهای تلاوت، سوره‌های غاشیه و اخلاص رو از تلاوت «واقعه،‌ غاشیه، اخلاص» به اون اضافه کرده بودند. خوشبختانه شب گذشته نسخۀ اصلی این تلاوت با کیفیت عالی و توثیق کامل منتشر شد که در این پست این نسخه رو بعد از مختصری روتوش، تقدیم شما عزیزان می‌کنم؛ ان‌شاءالله که بشنوید و لذت ببرید.

فصلت 30 - 40 ـ قاهره، مسجد شافعی، مراسم نماز جمعه، 16-5-1980 ـ مدت: 20 دقیقه


هزینه دانلود: صلوات و قرائت فاتحه برای مادرم و همه مؤمنین و مؤمنات


نظرات  (۴)

۰۵ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۱ سید رضا محمدی
سلام علیکم،ضمن صبح بخیر،خدمت برادر گرامی خودم آقای قنبری ،اقا یه تلاوت جدید از شیخ عبدالباسط منتشر شده که حتما تو وبلاگ بزارین واقعا عالی هستش از سوره مبارکه تحریم،انفطار،ضحی،شرح،1981جنوب آفریقا ودر آخرش هم یه اذان متصل کردن مدت این تلاوت43دقیقه 
پاسخ:
سلام آقاسید عزیز
صبح شما هم به خیر، طاعاتتون هم قبول
مشغول آماده‌سازی این تلاوت هستم. البته به خاطر مشغلۀ زیاد، خیلی با وقفه دارم انجامش می‌دم. به امید خدا به محض آماده شدن، تقدیم دوستان می‌شه.
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۸ سید رضا محمدی
سلام دوباره ،،یه توصیه به برادران قرآنی عرض کنم بهترین وبا سرعت ترین برنامه که میتونین تلاوت هارا دانلود کنید بااین برنامه شما می تونین تمام تلاوتها را دانلود کنین والبته دوستانی که از گوشی اندروید استفاده میکنند بهتر میدونن که سرعت این برنامه بیشتر هستش (advanced download manager)
سلام و خیلی ممنون.

فقط کاش ویدئوی این سری تلاوت ها هم بود می دیدیم این صدای جیک جیک گنجشکی که میاد جریانش چیه؟!:)
پاسخ:
سلام

خودم اوایل فکر می‌کردم توی مسجد شافعی و همچنین مسجد امام حسین (ع) پرنده نگهداری می‌کردند، ولی بعداً فهمیدم که در طول روز، پرنده‌ها با وارد شدن به مسجد، در مکان‌های مرتفع می‌نشستند و سر و صدا می‌کردند که صدای این پرنده‌ها همراه با تلاوت‌های اساتید بزرگ، ضبط و برای همیشه ماندگار شده.
دانلود نمیشه .
پاسخ:
لینک دانلود رو کنترل کردم؛ سالمه و مشکلی نداره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی