صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

تلاوت درخواستی: آل عمران، قصار السور

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ

رضا محمدی: یه تلاوت فوق‌العاده زیبا که استاد عبدالباسط شامل سوره آل عمران، شمس، ضحی، انشراح، تین، علق در سال 1959 در سوریه اجرا کردن که واقعاً زیباست و فکر کنم کمتر کسی شنیده باشه. اگه زحمتی نیست این تلاوت را برام تو وبلاگ بذار.


دوست بسیار خوبم آقای محمدی، این درخواست رو در زمانی که سرور وبلاگ با مشکل روبه‌رو بود داشتند و در اون زمان، ممکن نبود که این تلاوت زیبا و شاهکار رو تقدیم این بزرگوار و سایر دوستان کنم.
با توجه به این‌که این تلاوت هم در ماه مبارک رمضان اجرا شده، بی‌مناسبت ندیدم در این روزهای پرفیض و برکت، نسخۀ باکیفیت و خوبی از اون رو در این پست بگذارم. از این تلاوت هم نسخه‌های متعددی وجود داره، اما در این‌جا بهترین و با کیفیت‌ترین نسخه رو خواهید شنید. البته ذکر این نکته رو ضروری می‌دونم که بهترین نسخه‌ای که از این تلاوت وجود داشت، ناقص بود و به اجبار، از دقیقۀ 28 به بعد رو از یه نسخۀ دیگه که اون هم بهتر از بقیۀ نسخه‌ها بود اضافه کردم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی