صوت داوود

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ»
هدف این وبلاگ، ارائۀ بهترین، باکیفیت‌ترین و کامل‌ترین نسخه‌ها از تلاوت‌های پرشمار و ماندگار ستاره درخشان عرصۀ تلاوت قرآن کریم، استاد مرحوم عبدالباسط محمد عبدالصمد به دوست‌داران و شیفتگان کتاب وحی است.
تلاوت‌های این استاد فقید در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون قرآنی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، اما آن‌چه بندۀ حقیر را به ایجاد این وبلاگ ترغیب کرد، فقدان منبعی کامل و جامع برای دستیابی به تلاوت‌های استاد عبدالباسط بود.
گفتنی است نسخه‌های کامل و با کیفیت همۀ تلاوت‌های آن استاد فقید، به مرور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۰۰، ۰۵:۴۸ - محمد
    درود

علی عابدی: مجموعه تلاوت‌های سوره ابراهیم از استاد عبدالباسط بخش دوم که قول داده بودید آماده نشد؟



ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و آرزوی قبولی شما دوستان عزیزم در روز عرفه، در این پست، یکی دیگه از تلاوت‌های استاد عبدالباسط در روز عید سعید قربان (یا شب عید قربان) رو تقدیمتون می‌کنم.
البته این رو هم اضافه کنم که سال گذشته، در یک پست تعدادی از تلاوت مجلسی استاد از سوره ابراهیم رو در یک پست به عنوان «تلاوت‌های سوره ابراهیم ـ بخش اول» تقدیمتون کردم که آماده‌سازی بخش دوم اون به درازا کشید و شرمنده شما دوستان، به‌ویژه برادر عزیزم آقای عابدی شدم. امروز علاوه بر تلاوتی که استاد در عید سعید قربان انجام دادند، دو تلاوت مجلسی و یک تلاوت استودیویی از سوره مبارکه ابراهیم رو در این پست قرار می‌دم تا از مجموع تلاوت‌های مجلسی منتشر شده از سوره ابراهیم، فقط سه تلاوت باقی بمونه.
لازمه این رو اضافه کنم که نسخه منتشر شده از دو تلاوت مجلسی که غیر از تلاوت عید قربان هستند، کیفیت مطلوبی نداشتند و در نسخه‌هایی که تقدیم شما می‌شه،‌ تلاش کردم تا حد امکان کیفیت اونا رو بهبود ببخشم.
همچنین تلاوت استودیویی که در این پست قرار دادم، چند پیش برای اولین‌بار منتشر شد که تلاوت زیبایی از دهۀ 50 میلادی هست. امیدوارم بشنوید و لذت ببرید.

ابراهیم 23 - 41 ـ مسجد امام حسین (ع) ـ عید قربان 1971 ـ مدت: 25 دقیقه

ابراهیم 23 - 45 ـ مصر ـ مدت: 27 دقیقه

ابراهیم 23 - آخر ـ ارمنت، 1980 ـ مدت: 50 دقیقه

ابراهیم 23-41 ـ رادیو دمشق، دهه 50 میلادى ـ مدت: 25 دقیقه


هزنیه دانلودها: صلوات و قرائت فاتحه برای روح مادر این بنده حقیر

نظرات  (۳)

دادا مرسی بابت تلاوت ها
نمیشه این تلاوت هارو درست کرد؟کیفیتشو بهتر کرد؟
پاسخ:
خواهش می‌کنم.
باور بفرمایید نسخه اصلی منتشر شده از این تلاوت‌ها کیفیتشون خیلی بدتر از این بود و نهایتاً در همین حد می‌شه اونا رو ارتقا داد. کیفیت نسخه اولیۀ تلاوت ارمنت به قدری بد بود که آقای محمد عبدالهادی در المکتبة الشامله در توضیح این تلاوت آوردند: «جودة ضعیفة»! یعنی در بین اون همه تلاوتِ بی‌کیفیت، وضعیت این یکی به قدری داغون بود که نوشتند کیفیتش خیلی بده.
یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنون
در سایه قرآن حفظ باشی
پاسخ:
خداوند نگهدار شما باشه دوست عزیز
۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۶ عبدالباسط
سلام عید تون مبارک
تشکر بابت تلاوتهای زیبا
پاسخ:
سلام و تبریک متقابل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی